Mängus osalemine
Mängus osalemiseks ei pea end registreerima, vaid piisab sellest, kui omad kontot Facebookis, Google'is, X-is või Soccerneti foorumis.
Kui sul on mõnes nimetatud keskkonnas konto, siis palun kliki keskkonna logole. Selle tulemusel võidakse küsida, kas oled nõus oma andmete edastamisega Soccernetile. Soccernet.ee kinnitab, et kasutab sinu andmeid ainult selleks, et saaksid mängus osaleda ja selleks, et anda sulle infot mänguga seonduva kohta.
Palun osale mängus ainult ühe kasutajakontoga. Kui osutub, et seda reeglit rikud, siis Soccernet võib piirata sinu kasutajate ligipääsu mängule.
NB! Kui omad kontot mitmes keskkonnas ja kasutad mängu sisenemiseks kord üht, kord teist kontot, siis loetakse, et osaled mängus mitme kasutajakontoga.
Mängutulemuste ennustamine
Ennustusmängu põhiloogika on 1x2 ehk ennustamine, milline võistkond võidab kohtumise või et kohtumine lõpeb viigiliselt. Ära tuleb arvata kohtumise normaalaja tulemus. Oma ennustust konkreetse mängu kohta on võimalik muuta hiljemalt 1 tund enne vastava kohtumise algust.
Paremusjärjestuse koostamine
Ennustusmängus peetakse üldist paremusjärjestust. Iga õige mängutulemuse ennustuse eest saab 3 punkti.
Juhul, kui esikohta jäävad jagama võrdsetel punktidel olevad mängijad lähtutakse järgmisest loogikast:
- Võitja on finaalmängu õigesti ennustanud mängija.
- Juhul kui mõlemad mängijad ennustavad finaalmängu õigesti või valesti, arvestatakse mõlema poolfinaali ennustustulemusi.
Sõbraliigad
Soovi korral on mängus osalejatel võimalik pidada paremusjärjestuse arvestust valitud mängijate vahel, kasutades ennustuse sõbraliigade funktsionaalsust.
Sõbraliiga saab luua igaüks, kuid liituda on võimalik ainult neil, kellele on liiga looja teada andnud sõbraliiga salasõna. Sõbraliiga loojal on ainuõigus vahetada salasõna, liigaga liitunuid sõbraliigast eemaldada ning sõbraliigat kustutada.
Tutvu sõbraliiga võimalustega siitkaudu.