Hispaania kõrgliiga tippmeeskond Valencia CF saab sel aastal saja-aastaseks. Seetõttu avaldas klubi uue logo, millel on klubi sümbol ehk nahkhiir suurelt keskel. See ei meeldi, aga DC Comicsile, kes süüdistab jalgpalliklubi oma Batmani logo kopeerimises.
Probleem kerkis esile juba viis aastat, kui DC arvates oli Hispaania tiimi tavalogo liialt sarnane. Lõpuks siiski kohtusse ei mindud ning kaks suurfirmat jätkasid samamoodi edasi. Nüüd, kui Valencia avaldas oma juubellogo, siis häiris see taaskordselt USA koomiksifirmat ning nad saatsid teele järjekordse kaebuse. Nende arvates on uus logo sarnane Batmani sümboolikaga, mis omab ülemaailmset tähtsust nii filmi- kui ka müügiosakonnas.
Sel korral vastas Valencia kõneisik avalikult: "Me ei kavatse lõpetada nahkhiire kasutamist, kuna DC Comics ütleb nii, sest ei ole ühtegi ülemaailmset kaubamärki, mis saaks omastada nahkhiirt. Kui see klubi kasutas nahkhiirt oma logos, siis USA-s aeti alles piisoneid taga." Ütlusel on ka tõsi taga, kuna Valencia on taolist logo kasutanud 1921. aastast, samal ajal kui DC Comics avaldas esimses Batmani koomiksi alles 18 aastat hiljem.
🦇 DC Comics have submitted an official complaint about the similarity of Valencia's centenary badge to the Batman logo.
— Footy (@Footy) March 20, 2019
🗣️ Valencia responded: "When this club played with a bat in the chest, in the United States they were chasing bison." pic.twitter.com/Tvtc3PQyAJ