Kui muidu on mingid asjad Romas natuke ligadi-logadi, siis sotsiaalmeedia game on juba aastaid pigem strong. Eeskujuks isegi, ütleme. Nüüd võeti ette tubli sotsiaalprojekt.
Koostööd alustati kadunud laste organisatsiooniga NCMEC. Iga kord, kui Roma kellegi palkab, pannakse sinna juurde pildiseeria kadunud lastest, fookuses on USA ja Itaalia lapsed. Esimest korda lükati see käima Leonardo Spinazzolaga pühapäeval.
"Meil on sotsiaalmeedias suur hulk jälgijaid ja meie teated jõuavad meeletult kaugele üle kogu maailma, seega arvame, et kõige suurem tähelepanu on klubil just siis, kui kellegi palkame," selgitasid Roma asjapulgad.
Sarnast süsteemi kasutati 1980. ja 1990. aastatel USA-s, kus pilte pandi piimapakkidele. 1992. aastal kasutas seda ka rokkbänd Soul Asylum oma muusikavideos laulule "Runaway Train".
Official: Leonardo Spinazzola is now a Roma player.
— AS Roma English (@ASRomaEN) June 30, 2019
This summer #ASRoma will use each transfer announcement video on social media to help raise awareness about the search for missing children globally.
@MissingKids ❤️ @telefonoazzurro pic.twitter.com/sy9GheDhsg
UFFICIALE: Amadou Diawara è un calciatore della Roma
— AS Roma (@OfficialASRoma) July 1, 2019
Questa estate l’#ASRoma sta utilizzando i video sui social media dedicati ai nuovi acquisti per sensibilizzare l'opinione pubblica sul tema dei bambini scomparsi in tutto il mondo.@telefonoazzurro ❤️ @MissingKids pic.twitter.com/SoQ6Q8GLD4